TRUST-Password Request
 
 
 
kyumin land

TRUST-Password Request

نویسنده : skynet | تاریخ : 23:42 - سه شنبه 10 شهريور 1394برچسب:رمز, password,

 سلام چینگوها!! چطورین؟!

روزهای تابستون داره تموم میشه هاااری حسابی لذت ببرین از تابستون که تا عید شش ماه مونده!! 

چقدر زود گذشت :| خخخخ سالها باهم مسابقه گذاشتن...

گس وات ...این فیک هم به فیک های رمزی پیوست!!

من از رمز گذاشتن برای فیک خیلی بدم میاد و اصلا دوست ندارم همچین کاری کنم،دوست دارم خواننده خودش اونقدر خودش رو مسئول بدونه که وقتی میخونه نظرش رو بگه

حتی اگر نقد باشه!!

اما متاسفانه آماری که من میبینم با نظرها ،مقایرت خییییلی زیادی داره... صادقانه بگم وقتی این فیک رو مینوشتم فکر میکردم اونقدر قوی هست که خواننده بتونه باهاش ارتباط برقرار کنه

اما حالا میبینم که موضوعی و قلمی که برای نوشتنش انتخاب کردم نتونسته خواننده رو جذب کنه... حتی با کلی وقت گذاشتن سر انتخاب موضوع و شخصیت و کلی وسواس برای نوشتن ادبیات کلامیش باز هم...

ولی با همه اینها من تحت یک عهد به فرشته هستم و تا تهش برای وفا بهش تلاشمو میکنم و تا پارت آخر فیکم رو اپ میکنم! جا نمیزنم!

چون فقط و فقط به فرشته قول داده بودم و آوید هیچ وقت قولش رو نمیشکنه...

پارت بعدی رمزی هست ،از این پارت به بعد فیک توی موج های ریز و درشت میوفته و سوالاتی که دوستان داشتن هم تا حد و حدودی برطرف میشه...

پارت های هیجانی ایز کامینگ

میخوام بدونم چند نفر این فیک رو میخونن..اگر تعداد کسایی که میخونن همون تعدادی بود که کامنت میذارن من هم خیلی منطقی تا آخر فیک رمز رو عوض نمیکنم

اما اگر سایلنتی ها گرامی تعدادشون زیاد بود...فورگیو می...هر چند پارت رمز عوض میشه!

من خیلی خیلی خیلی مغذرت میخوام اما برای دادن رمز نمیتونم از طریق شمارم اینکارو کنم!

*برای دونستن شرایط رمز گرفتن بیایین ادامه مطلب*

کیوهیون هم عصاب نداره....

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
رمز : عدد کیومین

نظرات شما عزیزان:

*مهتا*
ساعت18:10---12 مهر 1394
سهلام
محبت میکنی رمز برام ایمیل کنی گلی؟
پاسخ: {هارت بیت } رمز رو فرستادم !! ^^


Z
ساعت9:22---11 مهر 1394
سلام میشه بهم رمز بدی
من خیلی وقته نبودم و نتونستم بیام بخونم پارت قبلم تازه خوندم
ممنونممممممممم
پاسخ: هااای!!! خوشحال شدم دوباره اسمت رو دیدم!! رمز هم واست ارسال شد...اگر دستت نرسید آیدی تلگرامت رو واسم بذار !! ^^ ♥♥


TNT
ساعت21:38---4 مهر 1394
ایمیلت کو؟
پاسخ: terminated14@gmail.com
پاسخ:رمز واست فرستاده شد چینگو!! ^^


زهرا
ساعت3:56---13 شهريور 1394
سلام میشه به منم رمزبدی www.zahrasha@gmail.com خواهش
پاسخ: فرستادم برات چینگو!!


لی سوجین
ساعت14:30---12 شهريور 1394
اقاااااااااااااااااااااااا منم رمز میخوامممممممممممم هر کاری موکونوم نمیشه پیلیزززززززززززززززززززززززززز
پاسخ: به به چطوری؟! واست فرستادم منتظر نظرت هستم...^^


sara
ساعت13:54---12 شهريور 1394
سلام منم رمزممنون میشمf.keshavarz1377@gmail.com

saraf
ساعت13:53---12 شهريور 1394
f.keshavarz1377@gmail.comسلام منم رمز میخوام
پاسخ: گریه نکن خوشکله !! واست فرستادم عزیزم!


mika
ساعت9:00---12 شهريور 1394
سلام.
رمز نیومده برا من
پاسخ: جدی؟! ولی من فرستادم!! چینگو ایمیلت رو بنویس تا مستقیم از ایمیل خودم واست بفرستم!! سوری...
پاسخ: من دوباره واست فرستادم چینگو!! چک کن ایمیلت رو!


Destiny
ساعت21:40---11 شهريور 1394
سلام علیکم و رحمت الله و برکاته :|
منم رمزززززز
آیدی تلگراممو خصوصی میدم
تنکس چینگو

پاسخ: خخخخ فیلم مارمولک رو دیدی؟! همونی که پرویز پرستوی جواب داد منم جواب سلامت رو دادم :| چینگو من به نظرات خصوصی دسترسی ندارم...ولی خب گیرمیارم ایدیت رو و اددت میکنم!! {تنکس چینگو} حس کردم خودم واسه خودم نظر گذاشتم خخخخخ


mika
ساعت19:26---11 شهريور 1394
سلام عزیزم...
دیگه من یکی که برا هر چیزی تو این وب نظر میدم
توام واسه اون سایلنتا خودتو ناراحت نکن فیکت فوقاالعادس..ان ساینتای گرامیم شاید فرصت واسه کامنت گذاشتن نداره...به بزرگیه خودت ببخششون...
اگه زحمتی نیست منم رمز لطفا
پاسخ:چطور مطوری چینگو؟! مررررسی از نظرت.. رمز هم برات ایمل شد!


محدثه
ساعت17:19---11 شهريور 1394

این بار سومه دارم این متنو مینویسم..نمیدونم چرا خورده میشه همش...
فقط خواستم بگم همه کسایی که فیکو میخوندن باهات..یکیش منم که نظرام خورده میشه و بهم حق بده بعد 3 بار نوشتن و محو شدن نظرم بیخیال نظر گذاشتن شم..


میشه رمزو واسه من تو وب که ادرسشو گذاشتم ارسال کنی؟
پاسخ:جدی؟! میدونم نظر کذاشتن سخته...و الان خیلی خیلی ممنونم که تلاش کردی و نظر دادی اما چینگو من نمیگم بیاین همینجا بگین که یکی بیاد ببینه برفرض فلان فیک این همه کامنت گرفته... نه واسم مهم نیست اینجا نظر بخونم...شما نطرت رو بیا به جیمیل من ارسال کن...اون راحت هس..من دوست دارم بدونم چه حسی داری وقتی هر پارت رو میخونی.... نه که آمار نظراتم بالا بره... terminated14@gmail.com این آدرس منه اگر توی تلگرام تونستی اددم کنی اونجا هم تونستی نظرت رو از این بعد بهم بگی من حرفی ندارم! مرررسی چینگو...

آره چینگو میشه ولی خب یه لینک از پست خودت بذار تو یه کامنت یا اسم نویسندگیت رو بگو انور تا برسه دستت ..وااااو خیییییلی نویسنده داره اون وب....کدومش هستی تو؟! :|



pak_ha
ساعت12:50---11 شهريور 1394
منم رمز
باور کن من کامند میذارم )))))))
پاسخ:هلو چینگو!! این رمز به همه داده میشه...شرطش فقط گذاشتن کامنت برای درخواست هست خخخخ


zaza
ساعت12:10---11 شهريور 1394
سلام آويد جون! خوبي؟؟! مطمئني؟! من زياد مطمئن نيستم...
در اين كه روي موضوع و انتخاب شخصيت ها و اتفاقاتشون حسااابي فكر كردي تا خوب از آب دربياد كه شكي نيس ولي اينو هم بدون اين حساااااابي فك كردنت هم برابر شده با يه نوشته خوب و هيجان انگيز! خودت كه بهتر ميدوني چقدر فيكت ذهنمو مشغول كرده اين يني كه تو كارتو "خييييلي خوب" انجام دادي...
به من كه رمزو ميدي؟؟! خوبه!
دعاگويتان هستيم بانو!
پاسخ: سلام زازااا...چطوری؟! خخخخخ آره من خوبم...اوضاع و احوال اطرافم ریخته بهم؟! :| مررررسی گوگولی...خیلی انرژی بهم دادی!! ... نه واسه تو نمیفرستم تا تو خماریش بمونی...یاهاهاهاها.. بانو....خخخخ خیلی ها بانو صدام میکنن!! :|


زهرا س
ساعت8:56---11 شهريور 1394
سلام
لطفا رمز رو برای منم بفرست!
پاسخ: فرستادم به ایملت گلم


Mina
ساعت0:21---11 شهريور 1394
دوباره سلام
خیلی خیلی معذرت ...
حواسم نبود گفتی به کسی اس نمیدی ..ببخشید ...
ایمیلمو که داری
حالا واسه احتیاط دوباره می نویسم.:
motalebi690@gmail
ممنون چینگو بازم شرمنده....
در ضمن فیکت خیلی هم قویه...
پاسخ:خخخخخ فرستادم به ایملیت چینگو!! اگر نیومده بود ،یوز تگلگرامت رو بده تا اددت کنم و اونجا رمز رو بهت بدم


Mina
ساعت0:15---11 شهريور 1394
سلاااام
به منم رمز بده لطفااااا من خیلی گناه دارم...!!!!

اینم شمارم 09334947434
پاسخ:قربونت چینگو...واست میفرستم!!! رمز واسه همه فرستاده میشه


aramis
ساعت0:12---11 شهريور 1394
سلام دوست جون... نمیدونم این کامنت ثبت میشه یا نه ولی لازم دیدم یه چیزی رو بهت بگم..
در این که سایلنت زیاده هیچ شکی نیست ولی اینکه واقعا توی این وب خیلی سخت میشه کامنت گذاشت هم شکی نیست...
من مطمئنم که حداقل دو قسمت قبل نظر دادم ولی چرا نیست رو نمیدونم..
در هر صورت اگر این کامنت رو دیدی فقط خواستم بهت بگم نسبت به نوشتت و زحمتی که میکشی حس بدی نداشته باش... این فیک واقعا قشنگ و هیجان انگیزه و مطمئنا تا آخرش هم همین طور باقی میمونه...
امیدوارم بتونی تا آخرش همین طور با انگیزه ادامه بدی
پاسخ:هلوووو چینگو!!! خوشحال شدم اسمت رو دوباره دیدم... آره میدونم سخته نظر دادن اینجا ولی یک نویسنده همه دلخوشیش به اینه بهش امید بدن و یا حتی نقد کنن ...یه طوری که بدونه خط خطیش خونده میشه..!!! مرررررسی چینگو...حسم رو خیلی خیلی بهتر کردی.. یس تا تهش ادامه میدم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین